"Jediná velikost, na které skutečně záleží, je velikost mindsetu a vize."
Margi je brandová a marketingová manažerka na volné noze s mnohaletou praxí v korporacích i menších firmách, s empatií, citem pro detail a smyslem pro humor. Věří, že hodnotu značky neurčuje velikost firmy, ale její vize. A že značky s velkou vizí si zaslouží být vidět. Specializuje se na značky, osobní značky a strategie. V současnosti na volné noze řídí projekty a vede seniorní marketingové týmy složené z talentovaných jednotlivců. Přispívá na LinkedIn – jeden z jejich hlavních akvizičních kanálů. Její jedinečný přístup spočívá v tom, že věří v sílu komerční i osobní značky a i v malých firmách vidí skrytý potenciál k úspěchu. Jejím cílem je vytvářet úspěšné, vydělávající a rozpoznatelné značky, které posilují vztahy s klienty i partnery. Pomáhá malým a středním značkám dosáhnout jejich cílů prostřednictvím budování brandu, včetně toho osobního.